Jak umieścić zdjęcia obrotowe produktów na Instagramie?

Jeśli posiadasz już zdjęcia obrotowe Twoich produktów możesz w łatwy sposób dodać je na Instagram. Ja zrobiłem to nie instalując żadnych dodatkowych aplikacji poza aplikacją Instagrama na moim telefonie.

Krok pierwszy: Zamień Twoje zdjęcia 360 stopni na krótki film z rozszerzeniem mp4.

Ja wykorzystałem do tego szybkie i darmowe narzędzie dostępne online, jakim jest Gifmaker. Znajdziecie go pod adresem: www.gifmaker.me.
Program pozwala na wykonanie animacji w formacie GIF oraz MP4 ze zdjęć.

Szybka instrukcja obsługi programu Gifmaker:

  • wgraj zdjęcia korzystając z przycisku „Upload Images”
  • ustaw rozmiar Twojej animacji korzystając z suwaka „Canvas size” Domysle ustawienie to 100%
  • ustaw tempo pełnego obrotu zdjęcia korzystając z suwaka „Animation speed” Ja dla swojej prezentacji ustawiłem wartość ”100” liczoną w milisekundach. Im wyższa wartość, tym animacja obraca się wolniej. Myślę że optymalna wartość to 200 – 300, ale możesz sprawdzić sam, jak wartość dla Twoich prezentacji obrotowych będzie najbardziej korzystna.
  • kolejna pozycja to liczba powtórzeń obrotu (Repeat times) Wartość „0” oznacza, że prezentacja produktu będzie obracać się cały czas. Ustaw wartość, która będzie według Ciebie właściwa
  • Nie wypowiadam sina temat pozycji „Music url” ponieważ nie testowałem jej jeszcze.
  • Ostatnia pozycja pozwoli Ci ustalić kadr, który będzie widoczny przed uruchomieniem Twojej animacji.
  • Kliknij „View the Video animation" zanim pobierzesz plik. Jeśli wszystko wygląda tak, jak chciałeś, pobierz gotowy plik „Download this video"

Instagram Grafika

Krok drugi: Dodaj na Instagram film, który powstał ze zdjęć składowych Twojego produktu.

Ja zrobiłem to bez korzystania z żadnych aplikacji instalowanych na komputer. A wyglądało to tak:
  • Pobrany film zapisałem na moim telefonie, przenosząc go przy użyciu Google Dysk. Możesz to zrobić inaczej, choćby podłączając Twój telefon do komputera za pomocą kabla USB i zapisując animację na dysku w telefonie.
  • Uruchomiłem aplikację Instagrama i dodałem prezentację obrotową produktu. Po kliknięciu w miniaturę zdjęcie produktu zaczyna się obracać. Proste!
Kliknij, aby zobaczyć, jak wyglądają zdjęcia obrotowe produktów na Instagramie

Referencje:

Nasi Klienci to dziesiątki zadowolonych ze współpracy firm. Z większością z nich współpracujemy stale od początku naszej działalności.
Poniżej prezentujemy wybrane referencje Klientów.
 Packshoty, zdjęcia produktów, Warszawa
Zdjęcia na aukcje internetowe,  Allegro
Fotografia produktowa, reklamowa
Fotograficzna dokumentacja zleceń
Zdjęcia dla sklepów internetowych