Fotografia produktowa Warszawa
Zdjęcia produktowe, czyli popularne packshoty są w dzisiejszych czasach obowiązkową formą zaprezentowania produktu. Wykorzystywane są w handlu tradycyjnym, gdzie zdjęcia produktowe są drukowane katalogach i gazetkach sklepów wielkopowierzchniowych oraz w sprzedaży internetowej, gdzie zdjęcie to często jedyny poza opisem produktu sposób jego prezentacji. Dobrze wykonane zdjęcia, to w czasach Instagrama i Pinteresta naprawdę skuteczne narzędzie sprzedaży produktu.
Zdjęcia do sklepu internetowego
Przyjęta jest zasada, że produkty w postaci packshotów - przeznaczone do publikacji w sklepie internetowym, lub na portalach aukacyjnych, takich jak Allegro czy Amazon są prezentowane na idealnie białym tle. Tło najczęściej zostaje zupełnie usunięte w procesie postprodukcji zdjęcia, dzięki czemu właściwie wykonane zdjęcie produktu może zostać zastosowane zarówno w internecie, jak też w materiałach drukowanych.Ile zdjęć jednego produktu należy wykonać, aby dobrze oddać jego cechy?
Z pewnością przy pomocy jednego zdjęcia trudno będzie z sukcesem sprzedać produkt w sieci, gdzie klient bardzo szybko może zrezygnować z zakupu, by gdzie indziej szukać opisu i zdjęć, które dostarczą mu oczekiwanej informacji. Dobrą zasadą jest stosowanie nie mniej niż 3 zdjęć, choć w wielu przypadkach liczba 5 i więcej zdjęć także będzie uzasadniona.
Odpowiedznią liczbę zdjęć dobrze ilustruje poniższy przykład - zdjęcia produktowe walizek, które oddają możlwie każdą cechę produktu, która ma znaczenie dla użytkownika. Taka forma prezetacji została ustalona razem zproducentem i jest stosowana od początku naszej współpracy.
Dobry zestaw zdjęć produktu pokazuje produkt możliwie z każdej strony a często także produkt w użyciu (np. kurtka zaprezentowana na modelu).
Istotne także jest, aby wiernie oddać kolor produktu. Jeśli oferowany produkt posiada kilka wersji kolorystycznych, warto jest zaprezentować każdą z nich.
W przypadku gdzie osoba oglądająca zdjęcia może mieć trudność z wyobrażeniem sobie rzeczywistej wielkości produktu można umieścić czytelny element, który w jednej chwili właściwie nakieruje wyobraźnię odbiorcy.
Może to być choćby moneta o nominale 5 zł położona obok mniej oczywistego produktu lub odpowiednio zeskalowane zdjęcie modela w przypadku produktów gabarytowych. Rozwiązanie takie można stosować zwłaszcza wówczas jeśli mamy dużo produktów w ofercie, a ich wielkość jest zróżnicowana, ale też istotna dla potencjalnego nabywcy.
Przykładem tego są zdjęcia znajdujące się poniżej:
Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub jesteś producentem i potrzebujesz dobrych zdjęć?
Zapraszamy do współpracy
Zalety stałej współpracy:
- Zdjęcia wykonane według tej samej stylistyki, nawet jeśli są wykonywane w odstępach czasowych
- Produkty prezentowane w Twoim sklepie lub stronie internetowj mają spójny wygląd
- Wszystkie zdjęcia produktów wykonane na tym samym, wysokim poziomie
- Zdjęcia możemy dodać do karty produktu w sklepie internetowym
- Zdjęcia możemy wykonać w siedzimie Twojej firmy - oszczędzasz czas i pieniądze
- Atrakcyjna cena
- Na terenie Warszawy i okolic możemy odebrać osobiście produkty do sesji zdjęciowej