W ostatnim czasie dokonałem przeglądu kilkudziesięciu sklepów internetowych, aby dowiedzieć się, które z nich wykorzystują potencjał, jaki dają zdjęcia 360 produktów. Poniżej prezentuję listę kilku z nich. Reprezentują różne branże, łączy ich korzystanie ze zdjęć obrotowych.
W ostatnim czasie dokonałem przeglądu kilkudziesięciu sklepów internetowych, aby dowiedzieć się, które z nich wykorzystują potencjał, jaki dają zdjęcia 360 produktów. Poniżej prezentuję listę kilku z nich. Reprezentują różne branże, łączy ich korzystanie ze zdjęć obrotowych.
1. Morele.net. Ogromny sklep z elektroniką i AGD, który w ofercie ma ponad 100 tys. produktów. Zdjęcia obrotowe wspierają sprzedaż większości z nich. Co ciekawe, w prezentacje obrotowe zaopatrzone są nawet produkty, których cena nie przekracza 60 zł.
2. Otozegarki.pl – Sklep internetowy z zegarkami. Tu także większość produktów możemy obejrzeć z każdej strony dzięki zdjęciom 360. Sklep ma bardzo dobrej jakości tradycyjne zdjęcia produktowe. Jednak zdjęcia obrotowe z pewnością znakomicie uzupełniają te pierwsze i są bardzo pomocne dla kupujących. Podobną strategię zastosował działający w tym samym segmencie sklep Swiss.com.pl, gdzie każdy zegarek został pokazany na zdjęciach 360 stopni.
3. Eobuwie.com.pl – Sklep internetowy z markowymi butami. Obuwie, to chyba jeden z najlepszych przykładów na zastosowanie zdjęć produktowych 360 stopni. Przekłada się na wzrost sprzedaży i poziom zadowolenia klientów. Sam rozmawiałem z wieloma osobami, które doceniły możliwość obejrzenia butów w postaci prezentacji obrotowej przed zakupem w sklepie internetowym. Sklep „Eobuwie” posiada doskonałe zdjęcie obrotowe i z pewnością doceniają to kupujący.
4. Domenasportowa.pl – Sklep, który sprzedaje rowery oraz odzież sportową. Właściciel sklepu zdecydował się zastosować zdjęcia 360 dla kilkuset modeli rowerów i nie wystraszył go spory gabaryt fotografowanych produktów. Dzięki temu sklep domenasportowa.pl pozwala swoim klientom obejrzeć w sieci produkt z każdej strony.
Firm i branż, które stosują w sprzedaży internetowej zdjęcia 360 dla swoich produktów jest znacznie więcej. Ich właścicielom nie zabrakło chęci i determinacji, by wdrożyć rozwiązania, ułatwiające zakupy ich klientom, a im samym zmniejszają ilość problemów. Wszystkich zainteresowanych zdjęciami obrotowymi produktów zapraszam do skorzystania z usług mojego studia.