Jakiś czas temu szukałem w Internecie informacji o tym, czy platformy e-commerce ułatwiają swoim klientom, (tj. sklepom internetowym), umieszczanie zdjęć obrotowych produktów w kartach produktów. Z mojego wcześniejszego doświadczenia (sprzed 3-4 lat) wynikało, że wciąż brakuje gotowych rozwiązań dla sklepów, które pozwoliłoby wyświetlać zdjęcie obrotowe w sposób zintegrowany, na karcie produktu tuż obok tradycyjnych packshotów. Chcąc upewnić się, jak sytuacja wygląda obecnie, zapytałem polskich producentów platform e-commerce, czy wspierają takie rozwiązania. Wysłałem ok 20 zapytań licząc na rzeczową odpowiedź.

Zdjęcia 360  - jaka liczba zdjęć składowych jest wystarczająca aby wiernie oddać cechy produktu?  Porównanie.

W ostatnim czasie dokonałem przeglądu kilkudziesięciu sklepów internetowych, aby dowiedzieć się, które z nich wykorzystują potencjał, jaki dają zdjęcia 360 produktów. Poniżej prezentuję listę kilku z nich. Reprezentują różne branże, łączy ich korzystanie ze zdjęć obrotowych.

Referencje:

Nasi Klienci to dziesiątki zadowolonych ze współpracy firm. Z większością z nich współpracujemy stale od początku naszej działalności.
Poniżej prezentujemy wybrane referencje Klientów.