Zdjęcia 360  - jaka liczba zdjęć składowych jest wystarczająca aby wiernie oddać cechy produktu?  Porównanie.

 Każdy właściciel sklepu internetowego, który decyduje się na wykonanie zdjęć 360 swoich produktów staje przed dylematem. Jak dokładne powinny być zdjęcia, aby produkt faktycznie prezentował się dobrze w oczach klienta? Firmy działające w branży fotografii produktowej oferują najczęściej zdjęcia obrotowe składające się z 24, 36 lub 72 zdjęć składowych. Liczba zdjęć składowych wpływa na płynność odtwarzania prezentacji. Im większa liczba zdjęć składowych w prezentacji, tym sama prezentacja wygląda lepiej w oczach klienta. Jednak prezentacja złożona z dużej liczby zdjęć może nieco dłużej wczytywać się na stronie internetowej, co może zniechęcić odbiorców do oglądania produktu na zdjęciu 360.

Z wyborem prezentacji wiążą się również koszty. Wykonanie zdjęć 360 wcale nie należy do łatwych. Ustawienie przedmiotu, odpowiednie ustawienie światła i wykonanie zdjęć to zaledwie połowa pracy. Kolejną częścią jest wycięcie zdjęć z tła i stworzenie gotowej prezentacji 360. Dlatego też ceny prezentacji na idealnie białym tła przekraczają często kilkaset złotych. I tu prezentacje składające się z 72 zdjęć są oczywiście najdroższe.

Warto zatem przyjrzeć się wersjom prezentacji składającym się z 24 i 36 zdjęć składowych.
Ten typ prezentacji może być bardziej korzystny dla sklepów internetowych z kilku powodów:

  • mniejsze obciążenie serwera i łącza internetowego podczas odtwarzania
  • krótszy czas wykonania
  • niższy koszt wykonania

Przy dużej liczbie produktów, jak to zazwyczaj jest w przypadku sklepów internetowych wymienione powyżej elementy mogą przekładać się na konkretne oszczędności.

Dla lepszego zobrazowania poruszanego problemu zamieszczamy trzy wersje prezentacji 360 tego samego produktu:

Porównanie płynności odtwarzania zdjęć 360º dla 24, 36 i 72 zdjęć składowych:

24 zdjęcia składowe 36 zdjęć składowych 72 zdjęcia składowe
   

24 zdjęcia składowe

36 zdjęć składowych

72 zdjęcia składowe

Wszystkich właścicieli sklepów internetowych, którzy mają podobne dylematy zapraszamy do skontaktowania się z nami: mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., tel: 881 500 370

Referencje:

Nasi Klienci to dziesiątki zadowolonych ze współpracy firm. Z większością z nich współpracujemy stale od początku naszej działalności.
Poniżej prezentujemy wybrane referencje Klientów.